BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 17 Oktober 2009

My Home Tuition - Menambah nilai

Salam - Adakah hari ini kita telah panjatkan kesyukuran kepadaNya kerana memberikan tempoh yang lebih lama untuk bersama yang tersayang. Kita langsung tidak ingin menjadikan masa-masa yang berharga ini satu yang bernilai. Kita melihat masa yang berlalu sebagai nostalgia dan akan datang seperti sangat dinantikan. Apa persediaan kita atau biar masa itu berlalu lagi.
Kami di MHT sentiasa saja mengingatkan anak murid kami bahawa 2 atau 3 tahun itu bukan jangka masa yang lama. Masa tidak pernah menunggu kita, datang dan berlalu. Akhirnya, kita akan mendapati hampir sangat dengan peperiksaan. Jika takdirnya kita kuat, maka teruskan usaha, tetapi jika lemah. Kita melambai kepada kegagalan.
Kepada ibu bapa dan semua murid, berikan nilai kepada masa-masa yang kita lalui seharian, jangan disiakan dengan mudah, buat pengisian yang bermakna. Berikan nilai yang tinggi, kerana kita tidak akan dapat kembali masa yang berlalu.
Sehubungan dengan itu, mulai sekarang kami di MHT akan menjalankan proses pendaftaran untuk sesi 2010. Ketika ini mungkin sibuk dengan peperiksaan akhir tahun, namun persediaan untuk musim cuti panjang perlu dilakukan. Kami di MHT bersedia untuk menjadikan cuti anda bermakna dengan program tersendiri. Cukup mudah tetapi bermanfaat. Kami akan menjadikan cuti sebagai masa untuk mengulangkaji dan meneroka. Murid boleh memilih, namun kami akan memastikan yang dikejar dapat dan yang dikendong tidak cicir.
Anda mungkin berminat untuk mengetahui lebih lanjut, kami sentiasa dihujung talian :
Mad Hayazi atau Pn Rozana
018-7700064/018-7611170
Masa cuti sangat berharga, jangan sia-siakan. Jadualkan aktiviti anda dengan cermat agar masa yang sangat berharga itu dimanfaatkan sepenuhnya.
Buat keputusan dengan segera kerana kami mensasarkan jumlah tertentu sahaja untuk memastikan keselesaan semua murid.

0 ulasan: